آخرین مهلت ثبت درخواست خرید خودرو از ایران‌ خودرو اعلام شد

اقتصاد

گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرده است که طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان آغاز کرده است. این طرح که شامل خودروهای ری‌را، پژو ۲۰۷ دستی، تارا، راناپلاس، سورن‌پلاس و محصولات خانواده هایما و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT می‌شود، از ۲۴ مرداد ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیانی که قصد دارند در این طرح شرکت کنند باید حساب وکالتی به نام ایران‌خودرو تعریف کرده و مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند. این الزام تنها برای متقاضیان عادی اعمال شده و برای خرید دو خودروی برقی ذکر شده، نیازی به تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه نیست.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از متقاضیان (بیش از ۲.۵ میلیون نفر) برای تعداد محدودی خودرو (حدود ۱۲۰ هزار دستگاه) ثبت‌نام کرده‌اند، تخصیص خودروها از طریق قرعه‌کشی و بر اساس اولویت‌بندی انجام خواهد شد. این فرآیند قرعه‌کشی ۴۸ ساعت پس از پایان مهلت ثبت‌نام و در حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود و نتایج آن از طریق پیامک و سایت ایران‌خودرو به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

پس از اعلام نتایج، متقاضیانی که موفق به کسب اولویت شده‌اند، فراخوانی جهت انعقاد قرارداد و واریز وجه دریافت خواهند کرد. تاکید شده است که ثبت درخواست در این طرح به منزله ایجاد تعهد برای ایران‌خودرو نیست و تنها متقاضیانی که در قرعه‌کشی اولویت نخست را کسب کنند، واجد شرایط دریافت خودرو خواهند بود.

این طرح فروش به عنوان فرصتی برای خریداران واقعی تلقی می‌شود تا بتوانند خودروهای مورد نظر خود را با شرایط مناسب و بدون دغدغه‌های مربوط به بازار آزاد تهیه کنند. با اتمام زمان ثبت‌نام، فرآیندهای بعدی شامل قرعه‌کشی و تخصیص خودرو به سرعت آغاز خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که متقاضیان واجد شرایط در اسرع وقت به خودروهای خود دست یابند.

, , , , , , , ,
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید